Τοποθέτηση για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ

Ο Γιώργος Κουμουτσάκος, επικαλούμενος και προηγούμενη ιδιότητά του, αυτή του Εισηγητή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών –εργασία για την οποία είχε μάλιστα βραβευθεί ως Ευρωβουλευτής της Χρονιάς (2013) - αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στο τομέα των Μεταφορών και στις προοπτικές που ανοίγονται για την χώρα μας. Σημείωσε, πως «όταν η διακίνηση των αγαθών ήταν δυτικοκεντρική, η Ελλάδα, για το διεθνές εμπόριο, ήταν μια ασήμαντη χώρα της περιφέρειας. Σήμερα που ο άξονας του εμπορίου έχει μετατοπιστεί ανατολικά, η χώρα έχει γίνει κόμβος του διεθνούς εμπορίου και έχει αποκτήσει ένα στρατηγικό πλεονέκτημα. Πώς τοποθετείται η πλειοψηφία σε αυτό; Φοβικά και ιδεοληπτικά». Σημείωσε ότι «η επένδυση της Cosco, η οποία πολεμήθηκε σφόδρα το 2008, σήμερα αναγνωρίζεται ως επιτυχημένο μοντέλο ξένης επένδυσης, τοποθετώντας τον Πειραιά και τη χώρα στον χάρτη των διεθνών μεταφορών, προσδίδοντας αναπτυξιακή δυναμική». Σύμφωνα με τον Γιώργο Κουμουτσάκο, η προσέλκυση επενδύσεων συμβάλλει, όχι απλώς στη διατήρηση, αλλά στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Ωστόσο, όπως τόνισε θα πρέπει το κράτος να διατηρεί καθορισμένο ρυθμιστικό ρόλο και να υπάρχουν οι απαιτούμενες διασφαλίσεις ως προς την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.